Skip to content
Dive Eesti
Dive Eesti
  • Avaleht
  • Teenused
    • Testostud
      • Vahetu teeninduse hindamine
      • Telefoni- ja meiliteeninduse hindamine
      • Edasimüüjate hindamine
      • Uuringu protsess ja põhimõtted
    • Teenindusaudit
    • Koolitused ja konsultatsioonid
      • Koolitused teenindajatele
      • Koolitused juhtidele
      • Teenindusstandardi loomine
  • Blogi
  • Meist
    • Miks valida meid?
    • Kliendid meist
    • Ettevõtte ajalugu ja areng
    • Missioon, visioon ja väärtused
    • Online tarkvara
  • Kontakt
    • Meeskond
    • Soovid hakata testostjaks?
  • Eesti
    • English
    • Latviešu (Latvian)
    • Lithuanian
Dive Eesti
Hommikukohvi üritus

Millised on teeninduses töötavale juhile seatud ootused?

Marilyn, 20.03.201803.05.2023

Eelmise aasta lõpus toimus Service Checki tänastele ja tulevastele klientidele üks põgus ja hariv kohvihommik, kus saime omavahel rohkem tuttavaks ja kuulasime ettekandeid, mis olid koostatud mõeldes just kõigile kokkutulnud teenindusgurmaanidele. Seekordse hommikukohvi fookuses olid teeninduses töötavad juhid. Arutlesime teemadel, kas juhte tuleb koolitada, kuidas luua ühtne ja tugev meeskond …

Continue Reading
Vead teeninduses

VEAD, MIDA TEHAKSE TEENINDUSES – II OSA

Marilyn, 21.11.201703.05.2023

Probleemsete olukordade (mitte) lahendamine Vigade tunnistamine on kõigi jaoks raske, aga kuidas see mõjutab Sinu äri? Ei ole olemas ühtegi ettevõtet, kes ei teeks vigu või kelle protsessides ei ilmneks tõrkeid. Probleeme tuleb alati ette ja see on paratamatu. Samas ei ole kõik probleemid vältimatud ja enne kui saame rääkida…

Continue Reading
Vead teeninduses

VEAD, MIDA TEHAKSE TEENINDUSES – I OSA

Marilyn, 04.09.201703.05.2023

Me tahame saada parimat teenindust või me tahame anda parimat teenindust – sõltuvalt, mis positsioonil me seisame. Igal juhul peab toimuma kuskil areng selle nimel, et need ootused saaks saavutatud. Täna alustame pika ja huvitava sarjaga „Vead, mida tehakse teeninduses“, et välja selgitada, mis on just need nüansid, mida iga…

Continue Reading
Määratlemata

Klienditeenindajad on ka inimesed

Marilyn, 24.08.201603.05.2023

Viimastel aastatel on klienditeeninduse roll ja arusaam sellest palju muutunud. Räägitakse palju teemadel klienditeenindajad versus kliendid versus juhtkond ning nende kolme osapoole vahelistest seostest ja kommunikatsioonist. Meie eesmärk on aidata ettevõtetel pakkuda paremat klienditeenindust, kuid me ei saa rõhutamata jätta, kui oluline on väärtustada klienditeenindajaid, kes teie kliente igapäevaselt teenindavad….

Continue Reading
Määratlemata

Kuidas anda klienditeenindajatele õigesti tagasisidet?

Marilyn, 28.07.201603.05.2023

Kui kiitust jagada on lihtne, siis töötajatele negatiivset tagasiside jagada on aga palju keerulisem. Sellegipoolest on väga oluline aeg-ajalt teada anda, kuidas töötajad saaksid end parandada. Selleks, et olla hea juht tuleb osata nii kiita kui kritiseerida. Halvasti antud tagasiside võib anda hoopis vastupidise tulemuse kui algselt planeeritud -demotiveerituse, austuse…

Continue Reading
Määratlemata

Kuidas innustada Y-põlvkonda?

Marilyn, 20.06.201603.05.2023

Esmalt avaldatud Äripäeva paberväljaandes 15.06.2016 ja veebis 18.06.2016. Iga uue töötaja värbamine on investeering. Praegu seisneb juhi probleem selles, kuidas palgata millenniumlasi ning hoida neid ettevõttes motiveerituna. Kui 15–20 aastat tagasi oli loomulik, et inimesed töötasid ühel ametikohal viis või enam aastat, siis nüüd on tõenäoline, et inimesed jäävad ühele kohale…

Continue Reading
Määratlemata

Lõpeta turundushulluse toitmine – klienditeenindus on teie parim strateegia

Marilyn, 20.05.201603.05.2023

Oleme kõik teadlikud suurepärase turunduse võimust. Õigupoolest suunavad enamik ettevõtteid suuri rahasummasid iga aasta just sinna. Suurepärane turundus määratleb teie ettevõtte identiteedi, tekitab huvi ja toob kliendid teieni, kuid ei aita neid kliente hoida. Milline on parim turundusstrateegia? Enamik eksperte ütleb, et selleks on suurepärane kliendisuhe – suhe, mis on…

Continue Reading
Määratlemata

Kuidas ära hoida töötajate lahkumist ettevõttest?

Marilyn, 04.05.201603.05.2023

Üks suurimaid murekohti ettevõtete jaoks, eriti jaekaubanduses, on tööjõu voolavus. Kui 15-20 aastat tagasi oli loomulik, et inimesed töötasid ühel positsiooni viis või enam aastat, siis tänapäeval on tõenäoline, et inimesed jäävad ühele positsioonile kõigest 1,5-2 aastaks ning seejärel liiguvad sinna, kus on suuremad väljakutsed ja paremad töötingimused. PayScale, Internetipõhine…

Continue Reading
Määratlemata

Klienditeeninduse riskid ja väljakutsed kiiresti kasvavates ettevõtetes

Marilyn, 07.03.201603.05.2023

Kui ettevõte on kiire kasvu faasis, siis tihtipeale võib see tuua kaasa klienditeeninduse kvaliteedi languse. Töökoormuse suurenemise ning protsesside muutmise ja kohandamise vajadus viib nii töötajad kui ka ettevõtte juhid ületöötamiseni. See on koht, kus ettevõtte populaarsus on justkui kahe otsaga mõõk – suur nõudlus ettevõtte teenuste või toodete järgi…

Continue Reading
Määratlemata

Kuidas saada hakkama pettunud kliendiga (isegi siis, kui kliendil ei ole õigus)?

Marilyn, 16.02.201603.05.2023

“Kliendil on alati õigus” ja “Klient on kuningas” on kõige sagedamini kasutatavad fraasid klienditeeninduses. Mõned inimesed nõustuvad sellega, teised mitte – enamasti kliendid nõustuvad ja klienditeenindajad mitte. Me räägime alati oma partneritele, et hea klienditeeninduse juures on vajalik, et teenindajad oskaksid tegeleda ka pettunud klientidega. Seega laiendame ülalöeldut: “Kliendil on…

Continue Reading
  • 1
  • 2
  • …
  • 5
  • Next

Service Check OÜ

+372 56 662 445 info@servicecheck.ee

Perioodil 10. Märts 2014 Kuni 21. Juuli 2014 Viidi Euroopa Sotsiaalfondi Kaasrahastamisel Läbi Disaininõustamise Projekt „Uue Kodulehe Disaini Loomine” Service Check OÜs. Projekt Sai Tuge EASi Teadmiste Ja Oskuste Arendamise Toetamise Meetmest.

©2023 Dive Eesti | WordPress Theme by SuperbThemes